Referens LARGE Enterprise (Photo: MusicPartner) 

LARGE Enterprise

Varumärkesanpassad musikkanal till ditt företag

Kontakta mig

Varumärkesanpassad bakgrundsmusik

Forskning visar att varumärkesanpassad bakgrundsmusik ger en positiv effekt på kundnöjdheten, förstärker varumärkesimage och får kunderna att stanna längre. Studien nedan visade dessutom att försäljningen ökade med över 30% med en varumärkesanpassad musikkanal i jämförelse med en icke varumärkesanpassad bakgrundsmusik. Musik är viktigare än du tror! Kontakta oss så berättar vi gärna mer om hur varumärkesanpassad bakgrundsmusik kan hjälpa dig att utveckla din verksamhet!

Källa: Hur låter ditt varumärke? Johnsson & Moradi 2015

Musik som konkurrensfaktor

Musik är ett starkt verktyg för att skapa känslor. Hur kan du använda musik för att öka din lönsamhet och stärka din position på marknaden? Vi har några förslag och idéer som ger effekt!

Läs mer

microphone

Rätt musik vid rätt tillfälle!

Rätt musik påverkar, oavsett vilken verksamhet du har. Inredning, ljussättning och ett leende vid rätt tillfälle ger kunden ett intryck som ofta består. Det kunden hör i ett visst ögonblick är en del av helheten. Att möta kunden med rätt stämning morgon, middag och kväll kräver tid, engagemang och kunskap. Och det är där vi kommer in. Vi ger dig bakgrundsmusik som fungerar på riktigt - med bara en knapptryckning!

Läs mer om vår tjänst

Visa vad du spelar för dina kunder

Förstärk kundupplevelsen ytterligare genom att visa vilken musik som spelas just nu!

Läs mer

Display_musicpartner

Vi stöttar artister och låtskrivare!

Med en musiktjänst från Musicpartner spelar du laglig musik och bidrar till att utveckla musikbranschen! Läs mer om upphovsrätt.

Läs mer

John Legend
Referens Anna Bladström - TeliaSonera
I vår nya konceptbutik vill vi ta butiksupplevelsen till nästa nivå. Butikskonceptet är framtaget för hela Norden och butiken kommer att utvärderas under hösten. Framför allt tar vi utgångspunkt i försäljningen och musiken har en viktig funktion. Dels ska musiken understödja att våra väntande kunder är mer aktiva än tidigare och att personalen gör fler avslut. Och dels ska den skapa nyfikenhet och kännas sofistikerad hos våra utvalda kundgrupper. Samtidigt får musiken inte störa någon i den breda kundgrupp vi ändå har. Jag är imponerad av hur dom fått ihop dessa målbilder och samtidigt fått det att låta "vi".
Anna Bladström, ConceptManager Store Development, TeliaSonera Stores Sweden

LARGE Enterprise

 


Varumärkesanpassad musikkanal 


Obegränsat antal enheter


Daglig uppdatering av musik


Personlig musikkoordinator


Musikråd


Musikrapport


Marknadsledande plattform


Personlig support


Kontakta oss för mer information!

Till kontakt

Love Music

Vi finns här för att hjälpa dig

Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss så fort vi kan. Vi garanterar att de uppgifter som du lämnar inte sprids vidare eller används i andra kommersiella syften.