Danny 

Noga utvald musik som fungerar på riktigt!

Prova På Läs mer

 

Så fungerar det

Att hitta musik till en spellista är ingen konst. Men har du tid att leta fram de ca 1000 låtar som behövs för en veckas varierad musik? Och att lägga låtarna i ordning så att musiken följer veckans och dygnets olika temposkiften?

Vi är experter på att sätta samman en varierad och ständigt fräsch blandning som passar din bransch eller ditt varumärke! Läs mer om hur anpassad bakgrundsmusik till företag fungerar.

Läs mer

Musik som konkurrensfaktor

Musik är ett starkt verktyg för att skapa känslor. Hur kan du använda musik för att öka din lönsamhet och stärka din position på marknaden? Vi har några förslag och idéer som ger effekt!

Läs mer

microphone

MusicPartner InLicense

MusicPartner InLicence är en STIM,- och SAMI-fri musikkanal med osignerade artister för en mindre kostnad. Extra förmånligt för dig med stora ytor t.ex bilhall, butik eller mässhall. 

Läs mer

MusicPartner InTraining

MusicPartner InTraining är en musiklösning för gym och träningscenter.

Läs mer

Visa vad du spelar för dina kunder

Förstärk kundupplevelsen ytterligare genom att visa vilken musik som spelas just nu!

Läs mer

Display_musicpartner

Vi stöttar artister och låtskrivare!

Med en musiktjänst från Musicpartner spelar du laglig musik och bidrar till att utveckla musikbranschen! Läs mer om upphovsrätt.

Läs mer

John Legend

Vad är bakgrundsmusik?

Vad är bakgrundsmusik egentligen? Musik i bakgrunden är det enkla svaret, men kan vara mycket mer än så. Läs mer om bakgrundsmusik och hur den kan bli en viktig del i din kundstrategi!

Läs mer

Referens TeliaSonera 
Telias egna varumärkesanpassade bakgrundsmusik är en exklusiv kanal framtaget för Telia butikskoncept i hela norden. MusicPartner har skapat en tydlig musikstrategi för att fungera för Telias olika kundgrupper samt flöden under hela dagen.
Referens Anna Bladström - TeliaSonera
I vår nya konceptbutik vill vi ta butiksupplevelsen till nästa nivå. Butikskonceptet är framtaget för hela Norden och butiken kommer att utvärderas under hösten. Framför allt tar vi utgångspunkt i försäljningen och musiken har en viktig funktion. Dels ska musiken understödja att våra väntande kunder är mer aktiva än tidigare och att personalen gör fler avslut. Och dels ska den skapa nyfikenhet och kännas sofistikerad hos våra utvalda kundgrupper. Samtidigt får musiken inte störa någon i den breda kundgrupp vi ändå har. Jag är imponerad av hur dom fått ihop dessa målbilder och samtidigt fått det att låta "vi".
Anna Bladström, ConceptManager Store Development, TeliaSonera Stores Sweden
Referens TeliaSonera 
Telias egna varumärkesanpassade bakgrundsmusik är en exklusiv kanal framtaget för Telia butikskoncept i hela norden. MusicPartner har skapat en tydlig musikstrategi för att fungera för Telias olika kundgrupper samt flöden under hela dagen.
Referens Anna Bladström - TeliaSonera
I vår nya konceptbutik vill vi ta butiksupplevelsen till nästa nivå. Butikskonceptet är framtaget för hela Norden och butiken kommer att utvärderas under hösten. Framför allt tar vi utgångspunkt i försäljningen och musiken har en viktig funktion. Dels ska musiken understödja att våra väntande kunder är mer aktiva än tidigare och att personalen gör fler avslut. Och dels ska den skapa nyfikenhet och kännas sofistikerad hos våra utvalda kundgrupper. Samtidigt får musiken inte störa någon i den breda kundgrupp vi ändå har. Jag är imponerad av hur dom fått ihop dessa målbilder och samtidigt fått det att låta "vi".
Anna Bladström, ConceptManager Store Development, TeliaSonera Stores Sweden